چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 8.9
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 8.9

سندرم نفروتیک است دلایل بسیاری ایجاد می شود، آن را به یک سندرم است که با افزایش نفوذپذیری گلومرولی غشاء پایه با آسیب گلومرول اشاره دارد. با این بیماری توسعه یافته، سطح کراتینین نیز به سطح بالا می رود.
چرا سطح کراتینین بالا می رود در سندرم نفروتیک؟
سندرم نفروتیک با پروتئینوری عظیم، ادم، کاهش آلبومین و چربی خون charactered. کراتینین یک نوع ضایعات سوخت و ساز بدن و سموم که بستگی به کلیه به آنها به خارج از بدن در قالب ادرار حذف خواهند شد. هنگامی که به سندرم نفروتیک شروع به تحت تاثیر قرار کلیه، پس از آن خواهد creainine به سطح بالا می رود. بدون درمان خوب، بیمار ممکن است نیاز به دیالیز و یا پیوند کلیه در آینده نزدیک.
چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 8.9؟
به طور کلی، بیمار با سطح کراتینین بالا، دکتر خود دیالیز به آنها توصیه می شود. اما به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی، من بیمار به دیالیز توصیه نمی شود. از آنجا که دیالیز می توانید سطح کراتینین بالا در یک دوره از بین بردن اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست.
در واقع، یک درمان جایگزین دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده وجود دارد. به عنوان یکی از درمان های پیشرفته ترین سندرم نفروتیک، می تواند سطح کراتینین بالا با ارائه تغذیه برای کلیه، تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه را کاهش دهد. در همین حال کراتینین 8.9 می تواند به طور فزاینده به عنوان داروهای چینی کاهش می استاز موفقیت حذف شده است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان سندرم نفروتیک، و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: